måndag 2 maj 2011

Fotoutmaning dag 1


Mitt favroitplagg, alla kategorier! Det var lite svårt, men tänkte genast på #692 Velvet cotton tunic, som jag gillar massor. Jag såg den första gången på Katinka på första Odd Mollyträffen. Det var den fina fjärilen som borrade in sig i min hjärna. Missade den när den kom på Campadre, men ninjade hem den på Tradera lite senare. Jag tar gärna på mig den  när när jag har duschat på kvällarna, varm och gosig. Man kan gå hemma och skrutta i den, samtidigt som man kan klä upp den med underkjol och ullstrumpor. Jag hade faktiskt tänkt hänga undan den under sommarhalvåret. Det blir lite trångt i garderoben annars. Den tar inte fasligt mycket plats men det är några fler mörka saker ;-)



3 kommentarer:

  1. Jag håller med! Funkar både hemma och på en shoppingtur, och på jobbet är den skön!

    Och jag måste ju säga: vad vacker du är på bilden vid Subbe fyr!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den är så mysig! Bra val!! Ångrar ibland jag sålde min..men kan ju inte ha hur mycket velour som helst.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den är så fin! Ett sånt där plagg som jag håller ett öga på T efter:) Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina