lördag 14 maj 2011

T som i träff!!!


Jag har haft en jättetrevlig dag på Freeport med 7 gulliga tjejer. Bina, Lena, Laura och Emma hade jag träffat tidigare, men Nadia, Pernilla och Hilde var det första gången. Det var mycket prat en hel del shopping. Det var bara jag som gick ur butiken utan påse i handen.

Hilde och Lena, står i kön till provrummet.

Pernilla hittade en sjal i batik, som matchade klänningen hon köpte i Barkaby.

Hilde provar en superduper fin klänning!!!! Älskar färgerna!!

Snyggo Bina!!!

Fina Lena!!

Bild, stulen av Bina, rackarns fint sidenlinne!!!! Men det behövde jag INTE!

Tack tjejer för en underbar dag!!

11 kommentarer:

  1. Tack för en härlig dag! Superduper kul att träffas. Bilder från mig får komma imorgon. Är ju bortbjuden nu men var tvungen att kika in hos er. Kram<3

    SvaraRadera
  2. Tack för idag! Det var jättekul att ses och vilka fina foton du tagit!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara blder! Önskar jag varit med.....

    kram

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för en underbar dag! Så himla kul att träffas.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tusen tack själv Christina!

    (det är fritt fram att sno bilder hos mig - och jag är fräck nog att jag kommer sno av dig ;) )

    KRAAAAAAM

    SvaraRadera
  6. Ser underbart ut!!! Jag är så ledsen att jag missade det så jag hoppas det blir fler chanser!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Såååå kul ni verkar ha haft! Hade varit så kul att träffa er alla härliga tjejer!
    Jag längtar verkligen till Freeport!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. Hej på er, ser ut att ha varit lika mysigt som föreställt mig. Hoppas att det kommer fler tillfällen! Kram Carina (grön i ansiktet)

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Så fantastiskt vackra ni är!
    Här har det snörvalts med hög feber och surats för att det inte gick att träffa er. Hoppas att det blir snarast istället.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  10. Supersnyggingar! Ser ut som ni haft en kanonbra dag. Synd att jag är i Athen... :o( Kramar till er allihop!

    SvaraRadera
  11. Så snygga ni är och så mysigt att få träffas!
    Jag insåg att, även om jag fixat barnvakt, skulle dagens timmar inte räcka till då vi skulle bort på kvällen... Men det blir förhoppningsvis träff snart igen :-)
    Tack för att vi får njuta av era bilder i bloggarna!!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina