söndag 8 maj 2011

Till salu!!

Jag har så många Mollysar  jag bara köper och köper. Men nu har jag bestämt att några kan få flytta till nytt hem. Först ut är:
1. #654 Bubble tunic st.2 i fint använt skick!! Pris 600:- ink frakt. SÅLD!

2. #853 Cobblestone blouse st 4, tags finns. Fint använt skick. 600:- ink. fraktSÅLD


3. #481 Voile blouse st 4 tags finns. En svag liten fläck uppe i broderierna, syns inte när du har den på dig. 450:- ink frakt. SÅLD!

Vill du ha rek frakt betalar du det!!
Är du intresserad lägg en kommentar och maila mig, adressen hittar du i högerspalten!!
Jag kommer vara ute i trädgården under dagen, men kikar in här och kollar ibland.

3 kommentarer:

  1. Jag har ångrat att jag sålt min voile.. den vill jag gärna köpa av dig :)

    SvaraRadera
  2. Hej Christina! Ja är intresserad av den vita och vit röda. Kan du ringa mig så kan jag komma och titta.-))) 0733-464634 Kram Maria (shop around the corner)

    SvaraRadera
  3. Maria, menar du 3.Voilen, så är den redan såld.

    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina