fredag 20 maj 2011

Gardenparty!


Igårkväll var jag på ett supertrevligt GARDENPARTY! Kom i säng rätt sent, ändå är jag uppe med tuppen, vakna pigg vid 5-tiden. Drar mig lite och inser att jag har lite att göra innan jag måste ta mig till jobbet.
Jag vet att ni sett mig innan i denna strassen, men jag älskar den. Det ser lite varmt ut med koftan, men den var supergo + en Canna cardigen under, sådär på kvällskvisten, för då var det kyligt.



Jag har visat den innan, min förskola, det är så jättefint ute nu. Vi har 13 äppleträd, 1 plommonträd och 1 pärontärd står i blom nu!! Det luktar underbart under träden. Våra syrenbuskar slår ut vilken dag som helst. Vi har en jättestor gård med typ 100 träd med en hög vit mur runt. Härligt ställe att vara på!!

Idag verkar det bli ett LOVELY väder!

1 kommentar:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina