lördag 28 maj 2011

Apelviken i höstrusk



Det blåser och regnar i Apelviken, det känns riktigt som höstrusk. Jag vill ha solsken nu!!! Sitta på altanen och sola i min nya bikini. Det var lite bättre väder på förmiddagen, då vi (jag och Niklas) var inne i stan. Niklas shoppade en hel del, (ÄNTLIGEN) nu tycker han nog att han inte behöver mer kläder till denna sommaren. Men det tycker inte jag ;-) Barnen fick lite shorts och T-shirts. Inne på Lindex träffade jag Hoai, kul, kul. Du och jag måste ta en fika, igen!!  Själv provade jag bikini igen, blää, inget sitter bra på mig, vill inte riskera att bli utan bekini så jag tog några som kändes rätt bra. Det är vadderat i bägge bh-arna,  men det går som tur var att ta ut, jag behöver verkligen ingen extra fyllning ;-) Turkosa bikini trosor har jag hemma, som jag tror kommer funka till överdelen. Här är dom!


Bikinin som blev min morsdagspresent, där kom de lätt undan ;-) När ska jag få använda den?
Nu när jag är i stugan, kikar jag in på bloggarna, men jag tar mig inte så mycket tid på att kommentera, förlåt!

♥♥♥♥♥

6 kommentarer:

  1. Ja, men fy för den vad kallt det varit idag. Känns ju nästan som minusgrader i vinden!!!! vi köpte hem terasstvätt och tänkte köra igång med båda altanerna, men det var för kallt....blev innemys istället!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nena, samma här, det blir myskväll i stugan. Herrarna är ute i stormen och grillar ;-)

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Du vet att det heter bikini, va´?
    Vänliga hälsningar BesservisserCissi

    SvaraRadera
  4. Hahahaha där fick jag!
    BesserWisser (med W)stavas det!
    Hälsningar Cissi

    SvaraRadera
  5. Cissi, hade tryckfelnisse varit framme lite här och där?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hahahaha! Ja, så går det när man försöker mästra
    andra!
    Jag läser din blogg och gillar den.
    Ha en trevlig lördagkväll!
    Frusen kram från Cissi

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina