fredag 6 maj 2011

Modevisning ute på gatan!

Shop around the corner hade modevisning på gatan igårkväll. Det var en jätteduktig tjej spelade keyboard och sjöng. På asfalten låg gamla trasmattor och fina lavendel i krukor. Kul att det händer något roligt här i Kinna!!

Här har vi sköna Gissan!!

Här kommer fina Anna!!

Söta Maria (i svart och jeansjacka) som har Shop around the corner, som var lite blyg att prata i micken men det fixade hon fint!

När modevisningen var slut, var butiken öppen. Så många har nog aldrig varit där inne samtidigt?!!

Jag står i kön och ska betala.

Ett hörn i den mysiga butiken ;-)

Denna söta sak, köpte jag igår, i plysch/velour från Culture, luvan är så söt med den lilla knuten och det finns fina spetsdetaljer.

Sen köpte jag ett halband från GEMINI och då fick man en goodibag ;-) med två armband, halsband. ring och en sjal. Jag har faktiskt på mig halbandet jag fick men det syns ju inte.

Uppdaterat: Jag köpte det fina smycket som ligger på smyckespåsen, alla de andra plus en sjal låg i goodibagen. Allt passar så fint ihop! Tack snälla för den!!


Ha en fin helg!!

1 kommentar:

  1. Vad trevligt det såg ut! Och det var verkligen ingen dålig goodiebag!
    Jättefint köp du gjorde!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina