onsdag 4 maj 2011

Ullkoftan är på!

Det blev ullkoftan idag, det var hela -5grader när jag gick upp.  Det blev väldigt färgsprakande och färgerna gifter sig så fint med varandra. Idag blev det precis som jag kunde förutse, riktigt många bollar i luften. Får fortsätta imorgon och nästa dag.... Jag är mega trött. Det är jobbet jag tänker jag på, som ni kanske förstår. Men snart är det fredag igen!!  Sen är det bara 1 vecka kvar!!!!!! Kulit värre!!
Jag hade ingen fotograf så jag fick fota lite själv. 

11 kommentarer:

  1. Fy bubblans vad kallt det är :( Jag hade sleevewarmers :)Riktigt glad kombo - jag kanske snor den!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt ljus det var i första bilden! Jättefin!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Brr så kallt!
    En av perennerna jag köpte på plantskolan som står utanför verkar ha frusit. Tänk alltså...
    Dina bilder i dag är jättefina, du är fin på den första men den sista är så konstnärlig, alla färgerna och du har vikt sjalen så fint. Som en tavla!
    kramar!

    SvaraRadera
  4. Vad fin sjalen är! Vill ha! Kram

    SvaraRadera
  5. Ja det är ju lite kontraster mellan bilden och bilderna från Varberg...
    Brrr! Men det sägs bli varmt i helgen igen.

    Fina färger på dig!

    SvaraRadera
  6. Ja fy tusan vad kallt!! Färgglad och varm ser du ut iallafall!

    *KRAM*

    SvaraRadera
  7. Men huu vad kallt! Hoppas det vänder snart igen. Tack för tipset angående Mesh short cardigan, nu är den min tack vare dig.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis! Du lyckades norpa den, mitt bud hann aldrig gå igenom innan auktionen slutade. Sen såg jag att det var du som fick den!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Grattis Hilde!!! Det kommer bli så fint ihop!
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Hilde, jag vann något fint på tradera några minuter efter dig ;-)

    SvaraRadera
  11. Fröken Abbe: var det "min" rosa du försökte ninja på? Jag trodde att du menade Hildes Mesh cardigan, du ville ha. Men om nu inte 3an passar på mig kan jag tänka mig att sälja den till dig.
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina