söndag 10 april 2011

Fotoutmaning dag 1!!

Jag hakar på Josannes utmaning. Utsikten från mitt köksfönster, en röd vägg. Nja man kan se lite mera, tack vare burspråket. Mina köksfönster är INTE putsade, men de skulle behövas. Det jobbiga är att man måste ha stege till dom. Jag har putsat alla fönster där jag inte behöver stege. Dom kommer lite längre fram.

Uppåt!

Framåt!

Framåt!

Neråt!

Idag har jag varit ute i trädgården och krattat, klippt, rensat, en riktigt vår städning av trädgården kan man säga. Vi har druckit kaffe och ätit lunchen utepå altanen. Idag har det varit vårens varmaste dag, 18.5 grader, helt otroligt härligt.
Haka på utmaningen om du känner för det!

Kram♥♥

4 kommentarer:

  1. Visst är det roligt att se lite av vad andra ser hemma hos sig? Kul att få se hur du har det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu maler det som bara det i hjärnan - var kan detta vara? Men nej, kommer inte på det i farten. Fint är det i alla fall!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker kök-lampa du har! Kommer var i från? Kram!

    SvaraRadera
  4. Linda, fick fundera lite och kom på det, Markslöjd. Den fabriken ligger 5km ifrån oss ;-)

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina