tisdag 19 april 2011

Vilket påskväder!!

Vilket väder vi har!!! Igår hade vi 23 grader. Jag var ute och grejade i trädgården och när jag tittar mig i spegeln nu på morgonen, ser jag lite rodnad på kinderna.
Igårkväll färgade jag äntligen håret, härligt.

Vi ska fira påsk på jobbet idag. Tror bestämt att vi kommer få besök av några påskkärringar. 

Det var några snabba knäppta kort, se så glad jag blev att Niklas hann knäppa några innan han åkte till jobbet.
Det blir invigning av Mrs Rogers beachdress som jag köpt på Freeport!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Godmorgon och vilka underbara dagar vi har.
    Fin kombination som klär dig så fint.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Klänningen är verkligen du! Ha en bra dag snygging! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fin du är. Jag blev glad bara av att titta på bilderna :) Kram L8

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Som en vårblomma är du :-)

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina