lördag 16 april 2011

Vad snygg jag är ;-)

Efter Jutaboden åkte jag in till stan. Inne på Fait provar jag solhatten nr 1!! Den gled och kanade lite på mitt huvud, kunde gott och väl varit lite mindre, så den sitter på. Så snygg till Cancunen.

Provar jag Dipdye cardigan, nu är den bara i sl 3 men den gillar jag massor. En 4a skulle jag behöva. Jag frågar tjejen om de hade några 4or, hon hjälper mig att leta, en 4a en Lovely Knit i green är den enda vi hittar. Jag fråga varför de inte hade 4or, svaret blev att de ibland väljer att köpa in vissa plagg även i 4or. Jag har aldrig tidigare sett någon 4a där. Jag bad dem att ta in 4or och tjejen skulle prata med tjejerna. Butiken jag var i är Fait i Borås 

Drog snabbt till Stjernboden i Ubbhult för att kolla vad de hade. Provade Breathless strap dress. Vad förvånad jag blev, jag trodde inte den skulle ha stretchigt tyg. Det fanns bara denna 4an kvar. Klockan var 16:00 när jag klev ur butiken, tänkte jag har bara 20 minuter till Freeport, JAG ÅKER DIT!!
Ska fixa med det inlägget!

5 kommentarer:

  1. Haha! Ja du är jättefin!! Älskar hatten och du är så fin breathless strapen...den är ju så skön.
    Ha en fin dag och jag längtar efter dina freeportsbilder..
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig runda du varit på! Jag är ju också från de krokarna så Fait o Harrys har jag varit på men Stjernboden är ny för mig - får kollas upp.
    Trist när de inte tar in 4:or - samma med White i Alingsås, de tar bara in upp till storlek 3 i de flesta OM.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken dag du haft. För mig som har långt till alla OM butiker låter det som en drömdag:) Ser fram emot Freeport inlägget.
    Kram

    SvaraRadera
  4. DU är så härlig när du bjuder på dej själv:):) Hatten är bara så rolig=) kram kram..

    SvaraRadera
  5. Hatten är väldigt speciell, kan inte bestämma om jag gillar den eller inte men du var fin i den måste jag säga :-)
    Det där med storlekar är så skumt. Har samma problem fast åt andra hållet. Det finns alltid strlk 1-3 överallt men 0 och 4 verkar de aldrig ta in i butikerna i samma omfattning. Skumt...

    Ha en riktigt skön helg
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina