måndag 27 december 2010

Snett och vint var det här!





 Jaha, då har Gabriel fotat mamma, lite snett och vint ;-)  -Gör såhär mamma! Men då kan dom ju se mina TROSOR, fniss. Jag har ätit massa god mat och godis, under julen. Känner mig pluffsig och inte så roligt. Nu får det bli åtstramning. Började dagen med pulver ;-) Nu sitter jag här med en kopp kaffe UTAN mina goda pepparkakor.

Min Traderaklänning har inte kommit men den är nära. Väntar SÅ!!!

Måste tipsa om en ny blogg!! Pernilla som äger Wonder (med sin man) (fd FACE) i Varberg som har startat en (eller faktiskt flera) bloggar. Bloggen för henne (She Wonder) hittar du här. Butiken är jättemysig, besök den när ni är i Varberg. Det var faktiskt där jag sprang på min min Nymph dress på rean i somras ;-)

Åhh, det plingade i min dator, klänningen har kommit ;-) Jag åker, hej så länge!!!

Kraam Christina♥♥


3 kommentarer:

  1. Fin kjol, du visar väl klänningen på bloggen sedan.
    Kram Pjollret

    SvaraRadera
  2. Härligt med paket! Alltid lika förväntansfullt.
    Sonen är duktig på att fotografera. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack du är så gullig!
    Vi ses imorgon?
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina