tisdag 12 april 2011

Förbenat trött!

Gäsp, ni får bara se en liten bild av mig idag. Jag är så förbenat trött, gör mig inte riktigt på bild. Det har hänt så mycket på jobbet, som suger musten ur en. Igår hade vi stängt och städade baciller. Usch och blä!! Hoppade in i duschen så fort jag kom innanför dörren. Nu är jag bara trött, av allt slit. Ikväll skulle jag på ett kvällsmöte men jag ställde in det. Imorgon kväll  har ett annat jobbmöte och det är bättre att satsa på det. Nu har jag skrivit av mig lite.

Något annat kul, jag kunde inte hålla mig!!
Klickade på Tradera, (läs ninjade) och vann ;-)
Nu väntar jag på paket!
Man måste väl pigga upp sig?!

Kramis

5 kommentarer:

  1. Bra att du kunde ställa in! Men åh, vad kan det vara du hittat?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fröken Abbe, det är lite rosa på den!

    SvaraRadera
  3. Du får vila upp dig ikväll!!

    och vad har du nu klickat hem...:-)

    kramar!

    SvaraRadera
  4. Ja jobbet kan suga musten ur en........och vara helt underbart ;=)
    Ska bli kul att höra vad du hittat på Tradera.
    Tanka kraft!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  5. Undrar vad det kan vara för fint... blir spännande att se :-) Och klart man ska pigga upp sig med lite klickande!

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina