söndag 3 april 2011

Lite provningsbilder......

...från sist jag var i Kungsbacka det är väl 4 veckor sen, innan mitt bildutrymme tog slut. De fyra första plaggen provar jag på Melrose Co på Kungsmässan. Först ut är fina klänningen från byTi Mo.

Här provar jag  två fina ChillNorway plagg! Velour tunikan hade jag hoppats skulle vara med klänning. Usch vilka vita ben :(


Söt tunn ljusgrå kofta från Ester Elenora!

Inne på  TARA provar jag Grandmas Coat som jag vill ska passa mig med det gör den inte. Fin på andra, men inte på mig!!

3 påsar hade jag med mig hem. Innehållet i Odd Molly påsen har jag redan avslöjat, Mrs Rogers Beachdress i chalk. Innehållet i  Raglade by Tara påsen återkommer jag till, säger bara Molly Bracken. 
Vad tror ni jag köpte hos Melrose Co?

Så roligt det var att så många ville åka på Freeport-träff, nu kör vi på det!!

Kramis

8 kommentarer:

  1. Åh vad fin du var i spetsklänningen by timo! Den är verkligen vacker! Kram Marie (nykomling)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du har Ti-Mos klänning i påsen :) Fina provningsbilder, tack!

    SvaraRadera
  3. By TiMo-klänningen är superfin! Blev det den kanske? Kram

    SvaraRadera
  4. Hej igen, vad kul att du är tillbaka tycker jag! By Ti Mo klänningen är underbar, en sådan vill jag ha! Kram kram, Malin GBG

    SvaraRadera
  5. Hej Malin, där är du ju, jag har saknat dig med! Kram

    SvaraRadera
  6. Så mycket vackert du visar, speciellt fin var du i den första klänningen. Jag hoppas du gör ett intjack på den för den klädde dig verkligen.

    Blir så avis på er träff i Freeport, tyvärr bor jag ju lite för långt bort för att ansluta mig.

    Önskar dig en mysig vecka!

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  7. Klänningen från by Ti Mo, den var verkligen jättefin och sitter supersnyggt på dig!!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder! Kul att du är tillbaka.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina