torsdag 7 april 2011

Provning på Glindra!!

På rasten idag smet jag in på Glindra i Fritsla. Ann hade massa fint i butiken. Plockar ihop lite fina plagg och hoppar in i provrummet. Först ut är tunika från Ester Elenora i beige.


Sen en söt tunika/klänning även den Ester Elenora, med jättefin med brodyr på ryggen. Suck jag är helt såld på Ester Elenora sjalarna, vill bara ha fler!! 


Ester Elenora tunikan fanns även i rosa!! Den färgen gillar nog jag bäst.

Här kommer underbara "fjärilsklänningen" så jättefin, som även den kommer från Ester Elenora!!! Vill ha!


Den är så fin!!


Tunika från 4-sure, som var jättefin på.

Lite sjalar från förra våren, hittar du där!

"Fjärilsklänningen" och lite av delen av butiken där kläderna finns.

Kolla vilket vackert hus!

Fint på trappan!

Kramis

8 kommentarer:

  1. Åhh ett sånt fint brödskrin vill jag ha (läs: måste) .... jaha undrar om jag skall ta mig en biltur i morgon tro?

    Fjärilsklänningen ser jättesöt ut - vad var prislappen på den?

    KRAMAr

    SvaraRadera
  2. Underbar provning! Älskar också Ester Elenora. Sååå fina och lite romantiska kläder. Jättefin är du i alltihop :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Bina: Det finns hur mycket fint som hellst i butiken, både kläder och inredning. Fjärilsklänningen kostade 1499:- och det fanns bara en enda kvar.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Tack för upplysningen - jag skall inte ha nån klänning ändåååå. *sitter på händerna*

    Men brödboxen behöver vi ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Bina: Jag har 3 klänningar jag inte använt, så jag MÅSTE avstå.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så mycket fint, och du passar verkligen i sjal!!! Blev det något köp då?

    SvaraRadera
  7. Nena: Jag är sjaloman och är alltid sugen på Ester Elenora sjalar. Särskilt de med de små blommorna på. Men vilken färg? Vill ha bägge. Suck!
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Glindra - den där har jag lyckats missa, får nog ta en tur nästa helg! Brukar försöka komma till Fritsla och alla söta butiker när jag är hemma, och nu finns det ju ytterligare en anledning!

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina