lördag 9 april 2011

Provning av Vintage Stories!

Slänger in lite bilder från provningen av Vintage Stories. Jag fick 2 favoriter dels linnet i powder. Men jag har ju FOLen i powder och det får räcka. Andra favoriten är koftan som är på bilden här under. Den är även med på 5e bilden. Var så nära ett köp av koftan, hade fundringar att sätta dit ett band att knyta dem med. När jag tänker efter skulle jag ju inte köpa fler koftor, på ett tag. Bilderna får tala för sig själva! Det blev inget köp.








Kramis

3 kommentarer:

  1. Kollade också på dessa idag. Jag klarar inte av vitt så det blev inget.
    Däremot fick dottern ett par typ bloomers med spetskant.

    SvaraRadera
  2. Helen, jag hade önskat att det fanns något i samma rosa som var på flick-kläderna. Den rosan var så fin.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att få se! Jättefina plagg, men aningens för gulliga för min smak. Men det är klart, man kan säkert tuffa till dem med rätt tillbehör. Tröjan var jättesöt, men som du säger, man kan ju inte ha hur många tröjor som helst heller!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina