lördag 9 april 2011

I lajk Full bloomer!

Invigning av finaste Full bloomers och invigning av spetsklänning från KappAhl, som jag köpt på rean i vintras för 200 spänn! Jag är väldigt nöjd med mina bloomers. När jag vet att dom är ömtåliga är jag extra rädd om dom.


Jag och Tobias har varit och köpt löparskor till honom plus att vi handlade mat. Sen körde jag hem honom och maten. Så jag fick en egen stund på KappAhl för att kolla på Vintage Stories. Men kamera var urladdad så jag fick låna Niklas. Nästa inlägg blir från den provningen.


Hos oss är det 15 grader, solen lyser från en blå himmel och det blåser lite.

Våren är här!

4 kommentarer:

  1. Fin KappAhl-klänning! Ha en bra lördag:) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja de är jättefina och jag hade jättegärna velat ha dem i en annan färgställning. Jag hade inget att ha till.

    Här har solen också strålat hela dagen! Ljuvligt!

    SvaraRadera
  3. Snyggt. Ha´en härlig helg nu.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina