torsdag 21 april 2011

Frukost på stan med Mollysyster!


Idag blev det frukost på stan, med sötaste Hoai. Det blev en hel del Mollysnack, synd bara att tiden går så fort när man är i trevligt sällskap. Men vi ska träffas mer gånger. Nästa gång blir på träffen på Freeport!! Hoai skulle med tåget, så jag tog stan själv.


Det första jag ser när jag kommer in på Wonder är 2 stycken Cancun scarf, jag som letade så efter min och så ligger bara 2 där och säger inget. Letar DU efter den sjalen? Ring Pernilla hon skickar!!
Det kommer mer bilder från provning och härliga butiken Wonder.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt du fick träffa Hoai!! Spännande o se vad du provade o fick med dig..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk & en stor Kram till er båda!
    Jag kommer att vara i Athen samtidigt som det är Mollyträffen på Freeport, typiskt och skitsurt... :o(

    SvaraRadera
  3. Josanne, Athen är inte fy skamm!! Hur kul som hellst och du det kan säkert bli mer Freeport-träffar.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack so mycket for idag, va roligt att träffa dig. Call me next time you are going to Varberg so we can go shopping together. Glad påsk!

    Kram, Hoai

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina