fredag 15 april 2011

Cancun scarf är min!!

Här hänger min senaste Molly, som jag ninjade hem från Tradera för några dager sen. Jag har sett den på många bloggar och då väcktes mitt ha begär. Den har ju mina färger!!! Såklart var den slut i alla Svenska webbshopar när jag kommer på att DEN ska jag ha. Men det rådde Tradera bot på.

Jag slutade jag tidigt. Jag åkte upp till Borås och Jutaboden för att reklamera min Lacie top. Det var jättelänge sen jag var där. Kul att kolla. Just denna Ka Chingen tyckte jag var fin, speciellt nu när jag har Cancun Scarf. Den fick iallafall hänga kvar i butiken.

Jag är en väldigt dålig kommentarska och jag får be om förlåtelse för det, jag fattar inte vad tiden tar vägen. 

Återkommer med mera provningar!!
(Har hunnit med Freeport oxå!)

2 kommentarer:

  1. Ja men det var väl klart du skulle ha en Cancun scarf!! Skönt med lite tidigare hemgång så här på fredagen! Ha en mysig kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag fick hem min Cancun i dag jag med. Visst är den fin? min hänger som din fin på en krok i hallen. Ser fram emot bilder från Freeport. Jag ska ha mig en sväng dit under påskhelgen och sedan i maj:)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina