lördag 16 april 2011

Fotoutmaning dag 7

Detta samlar jag på medvetet eller omedvetet. Jag frågade Gabriel, -Vad samlar jag på? Mamma det är lätt, kläder! 
 Det finns många då menar jag måååånga Mollysar hos mig. Man kan kalla det samla, för det är inte många jag har sålt, typ 13 stycken på ett ungefär. Köper jag något stannar det kvar. 
På galgarna hänger mina axelbands klänningar, dom är inte köpta på KappAhl eller Gekås ;-)

Mina Odd Molly torgvantar och handskar.

Mina Odd Molly strumpor och benvärmare.

Armband, bälte och reflex kan vara bra att ha!!



Sparar alla tagsen, saknar några, från mina första plagg, som jag slängde.

På mitt nattduksbord, står korgen med alla tagsen. Har inte fått i tagsen från Cancun scarf ännu.

4 kommentarer:

  1. Ingen dålig samling! Många fina klänningar! Kram:)

    SvaraRadera
  2. Oj oj....vilka fina klänningar. De gör sig väldigt bra så där på rad..Kram!

    SvaraRadera
  3. Å vilken samling fina klänningar. Hur kul som helst att se vad andra samlar på.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gedigen samling av finingar du har - du är verkligen en äkta Mollyista! :-)

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina