lördag 16 april 2011

Tänk om man vore en 1a

Jag som skulle till Borås och till slut var jag på Freeport, inte illa. Här kommer lite bilder på provkollektionen spring 10 i storlek 1. Lyllos er som är 1or!! Varsegoda och titta! Om du ser något du vill ha, ring för de skickar!!








Hm glömde vända bilden, men ni ser den ändå!



Povar denna siden tunikan, som Hilde har fått upp ögonen för, det hänger 2stycken  1or där. Jag provar en 3a och ärmarna är trånga.

Det hängde Lotta lotta coat i powder och military, minns att 3or fanns i bägge färgställningarna nästan 2000:- kostade de.

Dessa rosa Bloomersarna med guldtråd var helt underbara, men fanns bara i små storlekar.


Jag pratar med Rikard i Odd Mollybutiken, jag ville bara kolla så de inte hade tappat bort lappen med mitt telefonnummer. Jag väntar på att de ska ringa mig angående Odd Mollyträffen på Freeport. Rickard visste att vi skulle komma. Han skrev upp mina nummer, jag säger mitt riktnummer.
Då säger Rickard: Bor du i xxx kommun? Rickard: jag kommer från xxxx.
Jag: Jag jobbar där!!
Rikard: Var då??
Jag: På xxxx förskola.
Rikard Där har jag gått.
 Jag: Hade du xxxx-xxx? 
Rikard: JA
TÄNK VAD VÄRLDEN ÄR LITEN!!!!

8 kommentarer:

  1. Härliga bilder och tack för tips till "oss 1or"!!;D Guuuuud vad jag skulle vilja åka dit!!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Jisses, vad sjuk man blir när man ser alla dessa fina bilder!

    Kram

    SvaraRadera
  3. åhh jag som är en 1a, varför bor jag inte närmare Freeport?? Eller kanske lika bra : ) Kram

    SvaraRadera
  4. Ååh, nu räknar jag dagar till nästa fredag, och sedan till 14 maj:) Tack för alla bilder. Artology som du visar är så snygg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har oxå varit där i dag :-) fast jag såg inte dig så vi gick säkert om varandra :-) För mig funkar en 1:a ytterst sällan men idag fick jag med mig några 1:or faktiskt :-) Ha d gott vännen!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Peggy, jag var där igår eftermiddags! Jag hittade inget :(
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Så bra det ser ut nu - jag är en lyckans ost som ska dit på måndag OCH är en etta :-)

    Tack för fin visning!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Många fina lockelser..
    Ha en mysig helg!
    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina