torsdag 28 april 2011

Här är det nästan som julafton!

Klockan är inte ens 06:00 i morse när Tobias knäpper några snabba bilder, i altanöppningen. Snabbt går det, för han står bara i  kallingarna och jag har bråttom till jobbet. Men han gjorde det!! Samtidigt som han visste att vi skulle åka till Borås på efter skolan och köpa Playstation 3 med extra kontroll och Little BIG Planet 2 sen blev det faktiskt oxå FIFA 11. Det är som på julafton, hos oss, just nu!!
När jag var på Visko igår för att köpa sandaler till Tobias, såg jag en tjej med en med en likadan blus som jag har idag. Tänkte det var länge sen jag hade den!

2 kommentarer:

  1. Den blusen är SÅ fin! Den skulle jag mer än gärna ha.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du passar så bra i denna blus! Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina