torsdag 14 april 2011

Fotoutmaning dag 5!

Under laster och olater kan jag räkna in.
Under olater, jag struntar jag i att bädda vår säng. Jag har alltid bäddat sängen, men nu är det inte första prioritet längre. Men ska någon komma eller när det är helg, då SKA den bäddas. Min mamma har lärt mig att man ska bädda sängen och det har jag gjort varje morgon i många många år, men inte nu längre. Man måste kunna blunda för saker.
Under laster, Mina fovorit chips sourcream and onion.  Ingen bild för den är uppätna;-)

Jag har fått paket, men jag har inte hunnit fota.

5 kommentarer:

  1. Skönt att det inte bara är jag som inte bäddar sängen;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag säger amen till båda olaterna. Sourcream onion och sängen. Precis som jag..
    kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Bädda sängen är överskattat säger jag:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Precis som dig - har alltid bäddad sängen innan, men låter det oftast vara nu. Den där sambon har dåligt inflytande märker jag... ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Paket ? Spännande ! :-)
    Å här öppnar hon dörren med en obäddad säng ! Lovley ! :-)

    ♥Åsa

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina