onsdag 15 december 2010

Suck

Fortsätter med Cupcake och kofta, denna varma och mysiga kofta heter, Alpaca mix cardigan.

Idag är det bara suck, pust och stön.
För det första försöker jag och Tobias att ladda hem Power point till min laptop, men vi lyckas inte. Behöver ha Power points för att göra mina PIM uppgifter.
För det andra, det är inte klart om jag får min ledighet beviljad under jul och nyår. Jag känner att jag behöver min ledighet.
För det tredje, vann en sak och betalade den (i söndags) på Tradera, har inte hört något från säjaren ännu. Jag vill ju ha på mig den på julfesten på måndag!
För det fjärde, jag missade en auktion som gick ut på Tradera idag. Något som jag gärna vill ha som gick billigt, suck.

Något kul är att jag har köpt garn till strumpor som mamma ska sticka till mig. Hittade jättefint mönster inne på Drops design. Något att se framemot ;-) Jag försöker hitta det possitiva.

Mannen är iväg på jobb i Lysekil och jag längtar efter honom. Han tror han kommer hem sent ikväll.



7 kommentarer:

  1. Oj det var djupa suckar ;-)

    Dina gamla mollygodingar är jättevackra, speciellt den där tröjan.

    Hoppas det ordnar sig med Traderainköpet!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Ja, det var mycket tråkigheter på rad, så skönt att du hittade lite ljuspunkter på slutet! Jag förstår samtliga suckar från dig så väl!!! Men det viktigaste av det du radar upp är nog ändå att du kan få din ledighet. Jag känner som att jag inte orkar jobba en enda dag till just nu...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ojdå..men det ordnar sig..,ska du se..koftan är jättefin!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Usch..ibland kan det vara tungt! Håller mina tummar hårt så du får din ledighet äver julen, tror säkert du behöver den nu!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har också missat en auktion i dag som inte blev särskilt dyr:( Nåt som jag letat efter ett tag....Skit också! Kram

    SvaraRadera
  6. Hej ! Vet hur det känns att missa en auktion, man blir grinig som ett barn. Jag surade i två dagar när själv missade, fast det ordnade sig senare det gällde den rosa FOL.
    Kram Pjollret

    SvaraRadera
  7. Stor kram till dig! Fy ja, vissa dagar då känns det som att allt går emot en. Hoppas att allt löser sig till det bästa.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina