fredag 15 april 2011

Fotoutmaning dag 6!

Så här har jag inrett min toalett. Kunde väl aldrig tro att jag skulle visa upp mitt badrum. Här är det iallafall, original från 1988! Vilken våtrumstapeterna!!! Tror faktiskt det är rosa cyklamen och gröna stjälkar när jag granskar dem. Hua!!

De flesta handukar som finns hemma hos oss kommer från Marks Pellevävare. Inte konstigt för den fabriken ligger i vår by. Medicin lådan kommer från Clas Ohlssons!!


Sy skrinet kommer från min mormors barndomshem. Jag har sytt ett nytt överdrag i vitochgrå rutigt tyg. På syskrinet satt alltid sönerna på när de var mindre när jag borstade deras tänder. På krokarna där uppe hänger mina halsband och lite humanityarmband. 

3 kommentarer:

  1. Det ser välbevarat ut!

    Trevlig helg! KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det ser himla snyggt ut med tanke på att det är från 80-talet.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Inte alls illa för ett 80-tals bad! Du har verkligen piffat till det :-)

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina