måndag 20 december 2010

Fullt upp!!

Här har jag precis kommit hem från jobbet, bytt om och ska åka iväg på julavslutning för Tobias. Åkte hem och hämtade mannen sen var det dax för julavlutning nr 2 denna gången för Gabriel.  Åhh, vad barnen sjunger och spelar fint, vilken julstämmning det blir. Det var så fint ute, med mashaller och det snöade och det såg ut som  "glitter". Fy fasen vad kallt det är (-15.6) burr, burr håller på att frysa ihjäl i min klänning, det hjälpte inte med ullklänning och ullstrumpor. Jag körde hem familjen sen åkte jag på julfest med jobbet. Man kan väl säga att det gått i ett idag.



I mitt lilla växthus har jag lagt min mormors gamla julgranskulor.

Gabriel på väg till Tobias julavsluting i kyrkan.

Kram

2 kommentarer:

  1. -15 grader ? *ryyyyser* ska ju åka till Gbg på onsdag.... hoppas att solen lyser då ;-)
    Ha en trevlig julavslutning :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  2. Tror bestämt att det inte bara var barnen som sjöng fint, du var också jättefin :)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina