söndag 3 april 2011

Freeport-träff!??


Snart är det 1 år sedan Odd Molly slog upp portarna på butiken på Freeport. Jag har varit där mååånga gånger. Har funderat på att det hade varit trevligt med en Freeport-träff och träffa mina blogg vänner. Antingen har du egen Odd Molly-blogg eller är en känd kommentarska på Mollybloggarna!! Vi kikar i butiken, pratar, tittar, pratar, shoppar? Går och äter lite mat och pratar lite mera ;-)   Datumet jag har tänkt är lördagen den 14 maj samma dag som butiken fyller 1 år. Låter det kul?! Kommentera nedan eller maila mig om du vill/kan  komma!! Så får vi se om vi får ihop en träff!

Kramis♥♥♥

34 kommentarer:

  1. Vilken bra idé! Jag kommer gärna om det blir en träff det datumet.

    Kram K

    SvaraRadera
  2. Det låter jättetrevligt! Vill gärna följa med - men vet inte om jag kvalar in i kategorierna?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kul idé - jag vill gärna försöka hänga på. Dessutom var jag ju där på öppningsdagen förra året. Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Oj, om jag bara kunde åka dit också! Vägen är bara för lång...

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken trevlig idé! Nu har jag ju inte kollat om jag kan just då, men det ska jag göra, för det är KLART jag vill med!

    Och du, tack för all hjälp!

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  6. Oooh! I would love to go, if I qualify! I think it might actually even fit into my work schedule! It would be so much fun to celebrate the one year anniversary...especially since I was almost the first to enter the store :-).

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Stavade så jädrans illa att jag måste göra om :o)
    Vill så gärna men bor för långt ifrån :(
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Laura, klart du ska med ;-)

    Fröken Abbe, du måste komma!!

    Carina, kul att träffas igen!

    K, vad roligt!

    Kramis

    SvaraRadera
  10. Jag kommer jättegärna med! Vilken supertrevlig idé!

    Kram från V

    SvaraRadera
  11. Vilken superduper idé! Jag kommer gärna om det blir en träff och om jag får! Skall bli kul att ses igen, var länge sedan sist!

    Min email är mollyflickan(a)hotmail.se

    Bästa kramar från Mollyflickan

    SvaraRadera
  12. Hej,
    Vilken rolig idé med en träff. Klart jag vill vara med, men måste kolla upp datumet.
    Så spännande.
    Jag har en utlottning i min blogg så kika gärna in där om du vill.
    Kram
    Ann

    SvaraRadera
  13. Det låter kul, både jag och mamma kommer! :D

    Kram

    Erika

    SvaraRadera
  14. Å vad roligt. Jag vill gärna vara med om jag får?
    Kram

    SvaraRadera
  15. Låter jättetrevligt! Min dotter fyller år just den dagen så jag är lite osäker på om jag kan, beror på när vi ska ha kalaset. /Kram

    SvaraRadera
  16. Ååååh vad roligt det låter, ska genast höra med mannen vad han tycker om detta!! :-D
    Kram Ina

    SvaraRadera
  17. Vilken strålande idé!!
    Skriker samtidigt ut vad sjutton gör jag nu då..just den dagen ÄR vi i GBG! Fast på dop..hmm så det går väl inte antar jag. Fast jag VILL!! Kan ju kolla tiden närmre förstås, kan jag så kommer jag, om än en korare variant!
    KRAM

    SvaraRadera
  18. Hej!

    Jag hänger mer än gärna på om jag får. Är faktiskt ledig just den helgen.
    Jag var ju egentligen ledig vid förra träffen men det blev en mängd dop istället och dop är ju bland det mest fantastiska man kan vara med om.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  19. Åh, vad roligt. Jag kan inte men gärna, jättegärna en annan gång.
    Stor kram!
    L

    SvaraRadera
  20. Så kul! Vill gärna vara med :-)

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Vore kul att hänga med om jag kvalar till träffen;-) Har ju inte massor av Odd Molly men har börjat min samling. Hade varit spännande att träffa er!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  22. *tassar* det vore skojigt! :)


    (tack för ditt mail tidigare - så lite så - jag gillar att hjälpa)

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  23. Åh vad skoj! Tror dock det kan bli svårt då sonen fyller år den helgen men jag får nog ta och prata med la familia. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  24. Det hade varit roligt att följa med!

    Om det finns någon plats, i någons bil från skåneland, så ni gärna tänka på mig!

    SvaraRadera
  25. Vad roligt - jag hade jättegärna följt med! Men är ute och reser den helgen :-( Får ta mig en tur om två veckor istället när jag ska till gamla Sverige på besök.

    Kram

    SvaraRadera
  26. Å det vore superroligt! Jag har inte fått schema på sommarjobbet ännu, men om jag kan vill jag =)

    SvaraRadera
  27. Jag är jättesugen om jag får komma med. Hoppas att jag kan får barnvakt några timmar i så fall.

    Kram

    SvaraRadera
  28. Jag skulle oxå vilja vara med :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  29. gärna, tror jag kan!!! Kul idé! Kramar

    SvaraRadera
  30. Åh jag hade åxå velat, men jag får prioritera ledigheterna eftersom jag jobbar på helgerna. ( Köpenhamnsträffen ska jag istället med på )
    Men jag är avvis... jätte.... men hoppas att ni får en helt underbar dag :-)
    Åsa

    SvaraRadera
  31. Jag hade gärna varit med, men ska faktiskt njuta i Malmö den helgen på RBU-dagarna och träffa massor med CP-mammor o pappor. Minst lika skoj (o billigare...inget att handla bara insupa ideer otankar)

    SvaraRadera
  32. Detta har jag missat... kan jag sätta en liten tass och fundera?

    Kram Tina

    SvaraRadera
  33. Skriver även här att jag gärna vill träffa alla trevliga mollytjejer. Fick nöjet att vara med i höstas i Gbg. Mvh Helen på Tjörn.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina