fredag 8 april 2011

Vår och sommarkoftor!

I förra helgen plockade jag bort min ullkoftor. Fram kom vår och sommar kläderna. Här ligger mina Odd Molly koftor och Ester Elenora koftan. Jag gillar lite dova färger, chalk, powder, rose, grey ;-) Jag har köpt 4a nya koftor i vår, så nu får jag knipa igen, tills rean kommer.

Högen med mina lite tjockare bomulls koftor, Wilma mankiller i powder och Lovely Knit i blue och rouge. I skutdörrsgarderoben hänger mina 3 Wool mix long cardigan, får de om jag andvänder dem istället för vårjacka, någon dag?

Mina fina blommor som jag fick i lördags.

Kramis

4 kommentarer:

  1. Å mysiga vårkoftor! Gjorde också en rensning förra helgen. Koftoman som jag är har jag en del nytillskott. Vågar inte räkna längre... ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga koftor!Låter underbart att byta ut garderoben...........vinter mot vår & sommar!Kram Kram Halvan
    Visst e d skönt me helg?

    SvaraRadera
  3. Vilka härlig färgsprakande färger. Jag gillar också de dova färgerna, jag kallar dem pastellfärger.

    SvaraRadera
  4. Underbar vårlig samling där i fina färger.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina