lördag 23 april 2011

Lata dagar i solen!



I eftermiddags tog jag och Niklas en härlig cykeltur. Vi skulle till affären för att köpa räkor och gorgonzola. Vi stannar i hamnen och går där och kikar lite. Jag hade stoppat mer kameran  i byxfickan jag hivar fram den och  vi tar några bilder. I affären köper vi glass och tar med dom och sätter oss vid ett fint ställe vid havet. Härligt med lata dagar!! 
Jag har lite jobbigt med täckningen här. Jag bär runt datorn och letar täckning. Jag blir tokig, ge mig lite täckning bara så blir jag nöjd!! Pratade med grannen och han hade det likadant. Suck!!


4 kommentarer:

  1. Jag upprepar mig kanske...men det ser helt underbart ut! Hav och sol och ingen kan väl tro att det bara är april?
    Ha en fortsatt fin helg, kram!

    SvaraRadera
  2. Ser helt underbart ut!Det är bara att njuta av det härliga vädret!
    GLAD PÅSK kramar från Halvan

    SvaraRadera
  3. Ser somrigt o helt underbart ut!! Njuuuut..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder! Vilket ljus det blir vid havet! Förresten måste jag säga att du är så himla fin i håret! Så fin färg!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina