söndag 24 april 2011

Strandpromenaden, vid ankaret!


Såhär såg jag ut när vi åkte in till stan. Det var shoppinghelg med söndagsöppet på Ströget, i Varberg idag. Vi åte in för att leta efer sandaler till Tobias. Men vi hittade inga bra till bra pris, så det blir Visko när vi kommer hem. Sen ville jag hem till altanen. På vägen hem stannade vi vid ankaret, vi gick där och njöt i solskenet. Det var många mer än vi som var där. Samtidigt som man kunde se att de hade suttit där och festa, inte så kul. På många bilder var mörka, min lille fotograf märkte inte det. Så jag fick ta dessa, som var lite bättre.

Nu ska vi grilla, dricka vin och ha det bra!

4 kommentarer:

  1. Det ser verkligen härligt ut! Varberg är nra mysigt! Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara bilde! Jag älskar Varberg och skulle också vilja ha en stuga där. Ser ut som du har haft en underbar dag. Jag är själv i Uppsala och åker förbi Barkaby imorgon. Det ska bli spännande. Ska fota en del har jag tänkt. Ser fram emot träffen på Freport. Är det många runt oss som ska åka? Brukar ni samåka? Ha det gott. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Ser verkligen fint ut! Skönt med lite långledighet för dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder du har tagit i påsk! Och guuuud vad jag längtar till Varberg! Kanske man skulle försöka få tag på en stuga där trots allt :-)

    Kram kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina