torsdag 14 april 2011

Inne på Glindra på rasten!

En bild på dagens, inne på Glindra.

Kan inte riktigt glömma denna Ester Elenora klänningen. Provar en ljusrosa, så ljusrosa så den ser vit ut. På närbilden ser man att det är ljusrosa. Det är fina spetsar på ryggen. Den är inte så farligt dyr heller.



Lika ljusrosa är denna Ester Elenora koftan som Ester Elenora känningen. Jag har faktiskt en grå hemma som väntar på att få användas.

Lite bilder från butiken som jag glömde fota när jag var där förra gången.




5 kommentarer:

  1. I den butiken hade jag kunnat offra några timmar ♥

    SvaraRadera
  2. klänningen och koftan är jättefina och jag skulle gå i den butiken lääänge! Kramar

    SvaraRadera
  3. Lots of treasures in that store!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  4. Å vilken härlig butik - skulle kunna stanna där läääänge :)
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina