onsdag 13 april 2011

Fotoutmaning dag 4!

Jag kan väl titulera mig sjaloman. Jag har nästan jämt på mig sjal när jag är ute, om jag inte har glömt eller haft för bråttom. Att ha sjal, ger massa vuxenpoäng, det är inte bra att frysa om halsen, då kan man frysa om hela kroppen och bli sjuk, tänker jag. Ha, ha, jag är nästan aldrig sjuk!! I mitt jobb är vi ute mycket och just en stor varm sjal, läs Scarf scarf har jag haft virad om halsen, när vi  var ute i vintras. Så härligt att burra in sig i en varm och go sjal. 
Nu har jag faktiskt plockat bort dom varma stickade sjalarna. Jag sparade Funovits scarf, den hade jag idag och funkar bra nu. Annars kör jag oftast någon av mina Ester Elenora sjalar. Den nya vita är en favorit funkat till allt.

Kramis♥

1 kommentar:

  1. Hej fina Christina
    vill du sälja scarf scarf i royal till mig???
    Sanna från Borås fikorna.
    sannahedlund@live.se
    //kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina