onsdag 20 april 2011

Soligt vid kusten!


Åhh, vad härligt att vara nere i Varberg. Här är SÅ lugnt och tyst. Solen skiner och det är 22 grader.
Vi började med att fika. Sen gick killarna iväg till sin kompis, han åkte strax före oss ner till sin stuga, som ligger i samma område. Det är så skönt att killarna har kompisar här. De brukar oftast hålla till på någon av campingarna som ligger alldeles nära. Mobil är ett måste!! 


Mamma hade planterat så fint på väggen på vår friggebod!! Själv har jag städat. Nu är friggeboden tipp topp. Det finns lite smågrejer som jag ska pyssla med. Putsa fönster. Bädda. Men nu har jag satt mig i den inglasade altanen, skönt att vila lite. Vad jag njuter!!!!


Vilken bra spegel som sitter på garderobsdörren, det kan bli lite dagens med hjälp av den i sommar. Idag har jag en ChillNorway klänning.


1 kommentar:

  1. Vad fint ni har det i stugan, och sen att det är på kusten.... Jag är uppväxt vid kusten och bor nu i de Dalslanska skogarna, men saknar doften av hav varje dag.
    kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina