lördag 2 april 2011

Vi vann!!!!!

(Sjalen är från Ester Elenora.)

Jag hann knäppa EN bild innan Sandra kom och hämtade mig. Vi skulle till Borås och spela Lazergame och jag skulle bli firad!! Man skulla vara svartklädd och vi  hade västar på oss. Vi var uppdelade i två lag och det som gällde var att skjuta motståndarlaget. Det var jättekul!! Vårat lag vann och vi fick priset jag hade fixat ;-) Såhär dagen efter har jag träningsvärk i låren, man fick hela tiden krypa ner gömma sig för att inte skulle bli träffad. Sen är jag lite seg, det var inte vatten jag drack. Maten åt vi på Köket, mums med tonfisk.


Kramis

2 kommentarer:

  1. Ha ha - känner igen träningsvärken :-) Grattis till vinsten!

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina