fredag 22 april 2011

Vad mycket fint på Wonder......


Härligt att kliva över tröskeln till Wonder. Det var lääänge sen. Vad många Odd Molly på en och samma gång!! Det roliga var att det hängde många Mollysar som jag inte hade provat innan. Vissa var lite eller mycket små och dom visar jag inte ;-)


Vad mycket fina plagg det hänger! När jag såg en speciell sak sa jag till Pernilla,  har du den i 4a ska jag ha den!! Tjejerna börja leta och vad kommer Pernilla med, jo hon hittade den!! Den karamellen suger jag på. Ska kanske ha den på Freeport-träffen. Pernilla du säger inget, sssssh!!!


Jag blev kvar där läääänge. Efter första provningen hittade jag ännu mera att prova.


Ska du till Varberg i sommar? Missa inte Wonder!!

4 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder.......mycket fint!
    GLAD PÅSK från Halvan

    SvaraRadera
  2. Ojoj, vilka underbara bilder du bjude på här!!!! man blir ju riktigt sugen att åka dit! Och vad nyfiken jag blir på vad du köpt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser verkligen fint ut! Ska på konferens i Varberg om ett par veckor och då ska jag korta ner min tid i SPA:et för att besöka Wonder tänkte jag :-)
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset! Härlig butik den ska jag besöka!

    Påskkram
    Adela

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina