onsdag 6 april 2011

Snart på KappAhl!


När jag gick in på KappAhl såg jag i ögonvrån detta fina skyltfönstret. Gick en runda för att se vad de hade. Gick tillbaka och kollade (läs glodde). In igen i butiken, fattade först inte att det var Vintage Stories de hade skyltat med. Inga plagg fanns i butiken ännu, men på lördag då är dom där. Lite nyfiken är jag på vad som kommer. Måste nog kolla detta!




Inne på Lindex, hittade jag denna Wigwam kopian, som även fanns i mörkblått för 399:- På min önskelista har jag Wigwam i chalk, från i höstas, så jag väntar på den. Armarna gillade jag inte, rätt så tråkiga, jag har dragit upp dem, för det såg inte bra ut att ha dem nere heller.

Kraaaam

7 kommentarer:

  1. Jag längtar också till att få se vintage stories. Gillar Kappahl mycket..

    kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    har mailat dig igen.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Så spännande med KappAhl - det kände jag inte till, Tack för tipset!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Haha, jag har sett ett exakt likadant skyltfönster! Måste de skylta exakt lika? Och där provade du ju klänningen jag skrev om!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej, Provade Lindexklänningen också, jag har wigwamen och den sitter så mycket bättre på än vad lindexkopian gjorde, även om den var både söt och hade ett bra pris går det ju inte att jämföra med OM:s passform... Hoppas allt är bra med dig!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Åhh jag såg med KappAhls skyltfönster. Jag har en blus från en vintage stories för länge sedan och är sugen på att köpa något nytt nu imon. :D

    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  7. Ser fint ut, men tyvärr Kapp-Ahl har nu hamnat på svarta, dödskallemärkta listan eftersom de slutat ta emot mitt Amex.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina