tisdag 12 april 2011

Fotoutmaning dag 3!!

Pryl från barndomen som jag fortfarande har kvar. Går en sväng och tittar, hittar inget i vardagsrummet eller köket. Jag funderar, något måste jag väl ha? Går ner i sutterängdelen och in i sovrummet och där står dom, på kommoden, mina små skor som var dom första jag hade. Klämmer några bilder på dom. Så nöjd jag blev att jag klarade utmaningen.
Oslotigern ska jag åka och fota åt dig ;-)

Igår planterade jag lite nytt i grytan. Bellis och förgätmigej blev det och en ful tupp.


Kramis

2 kommentarer:

  1. Vilka fina!! Har ett par lackskor hemma i S nånstans - bara att knipsa på ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka söta skor. Jag har flyttat så många gånger under mitt vuxna liv så mycket har tyvärr blivit borta.. Snart bara 1 månad kvar:)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina