torsdag 24 februari 2011

Vilken färg ska jag ta?


Jag är lite förtjust i denna, Terrie dress. Den kommer i både blått och cerise till Harrys. Den cerisa är mest jag ;-) Men så har jag Mrs Rogers beach dress från förra året i rouge. Jag har tänkt att, jag tar den blåa, kan den heta indogo? Så känns det som lite nytt. Men nu när jag visar Niklas, så säger han den sista kan jag säga direkt. Då  visade inte honom den 3dje bilden, utan bara Terrie dress! Nu vet jag inte hur jag ska välja. Vilken färg tycker ni jag ska välja?

Uppdaterat: Jag trodde klänningarna var med i lådorna som kom igår, men jag har pratat med Harrys och det var de inte, för de var med i summer. Men Begonia cardigan var med!!



Denna söta koftan Begonia cardigan, vill troligtvis hoppa ner i påsen.


I postlådan hade denna fina reflexen landat!! Tack Josanne!! <3


Kraaam

5 kommentarer:

  1. Jag tycker personligen att den blå är finast....Kram

    SvaraRadera
  2. Och jag röstar för den cerise! Den skulle jag välja och tycker att den passar dig bäst ( sorry Linda :)) Tänk nu, sommar och brunfärgad hud och en fin cerise sommarklänning...

    Ha en trevlig dag! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle nog rösta på den blå. Blått är så fint till sommaren och blont hår tycker jag.

    Hoppas du får en trevlig dag och helg
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Spontant tycker jag den rosa är finast men iom att du har en i varma färger så kanske det är kul med en blå? Snygg till vitt o denim i sommar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Den blåa skulle jag säga. Råkar man bli solbrännd så blå bättre än röda...ja vet tråkigt, men ja tänker såna här banor då jag själv blir alltid ljusröd/brännd:) Men båda färgerna passar dej ! trevligt veckoslut.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina