torsdag 3 februari 2011

Härlig stickad sjal!


Jag skäms, idag har jag haft värsta svintohåret. Men jag har faktiskt tänkt råda bot på det. Köpte något att krama upp lockarna med. Hoppas på ett under!! Tycker det är bra att ta lite balsam i håret och krama i det när det är handdukstort, som Linda tipsade om, men missade det idag. 
Har på mig Velvet cotton tunic och nyinhandlad för idag, en underbart mjuk sjal, kommer från Bijoux BY US. Som jag köpte i Borås som jag åkte till efter jobbet idag. Hittade lite godbitar, gräddvita leggins från Cream, med fin spets. Mamelucker från Faith, kan vara bra att ha till sommaren, tog vita och beige, lätta att kombinera.




Nu var det Gabriels tur att få en ny skjorta!! Jag ringde och checkade så det var okej med ceriserutig och det var det!! Den är provad och han blev en snyggo ;-)

Nu ska jag kolla på mitt favorit program Antikrundan!

Kramar
♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Superfin var du idag :-) Den där sjalen ser nästan precis exakt likadan ut som en jag har från Love Forever, undrar vilken som kopierat vem? (Svintohåret syns i a f inte på bilden, ser så blankt ut så)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Snygg scarf och leggings. Måste bara fråga vart du inhandlat dessa då det kanske är i min hemstad?
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vivi, Jag köpte sjalen i samma butik som även säljer Love Forever. Jag gick till butiken jag komihåg hade Love Forever ville gärna ha sjalen, och hos dem hängde denna. Jag frågade kvinnan i butiken, men hon kände inte till Love Foreversjalen som var liknande som denna. Jag tyckte denna var fin, så jag tog den. Trodde först att det var Love Forever.

    Pernilla, det hängde kvar en sjal i butiken. Du kan maila mig så berättar jag var. Det finns bara kvar xs i leggingsen.
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina