onsdag 2 februari 2011

Älsklingsklänning!

Snygg lapp,     INTE!!


Först sa jag till Niklas fota inte mitt huvud!! Jag är rätt så trött och sliten efter att ha jobbat hela dagen, haft utveclingssamtal efter ordinarie arbetstid och på det storhandling. Men vad sjutton, så ser väl alla ut ibland. 
Tog standardunderklänningen under Continental knit dress. Underklänningen urringning visade lite mer än vad som kändes bekvämt, så jag har haft sjalen för att dölja lite dag. Nu fattar jag precis vad Fröken Abbe menade med att sprätta bort sömmen i urringnigen.

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Jättefin är du i din Continental Knit.
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Jag har haft samma dagens idag :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tänkte ha min på föräldramöte nästa vecka. När jag läste här började jag undra varför jag inte använt den mer, har nog varit "för rädd om den".
    Jättefin är du i din!
    Kram Frk Abbe

    SvaraRadera
  4. Du är så fin i detta! Klänningen är en riktig godbit=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina