söndag 27 februari 2011

En av mina första Mollysar!


Slängde på mig Blue eyed tunic i morse. Den kom i pre. spring 2009 Colore Superiore. Kommer ihåg att jag frågade på Harrys om just denna tunikan. Jag ville hellst ha den rosarutiga. Men den var redan slut där. Jag blev jätteglad när jag hittade denna på Jutaboden, det fanns en 3a kvar, det kunde väl ändå inte gå? Men det gjorde det, det enda är att brodyren på armen är en aning tajt, men inget som stör. Jag minns att jag tyckte den var dyr, 1500:- det sved till, men jag ville ha den. Då var det min dyraste Molly. Jag skulle bara veta vad som kom sen!!



Ha en bra dag!!

4 kommentarer:

  1. Den blusen är så söt...tror minsann att jag såg den på Freeport sist jag var där om någon blir sugen på köp. Jag ångrar i alla fall bittert att jag inte slog till. Det är ofta så när jag är där uppe att jag liksom blir mätt efter ett tag och tvekar på vilka plagg som ska med hem,och just denna Blue eyed kom ej med.

    Kramar K

    SvaraRadera
  2. K, ja jag har för mig att den blå-smårutiga hängde där, när jag var där sist!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den blusen är jättefin! Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina