fredag 4 februari 2011

Jag drömde inatt...

Att jag hade fått ett paket från Nena, konstigt för hon säljer ju inte sina Mollysar. Jag hade iallafall köpt hennes Full bloomers. Bina var hemma hos mig och hon öppnade paketet. Dom var rätt små, men jag tog på mig dom på stuts. Dom var lite metallic fast i samma färg som på riktigt. Dom gick bara till knät, sen fanns det benvärmare i samma metallicstretch tyg. Det jobbiga var att dom var inte så fina som jag hade föreställt mig! Snyft :(


Tänk att man drömmer om Odd Molly, har du oxå gjort det?

 Kram ♥

5 kommentarer:

  1. Knasigt och roligt! Jag har också drömt OM någon gång om plagg som inte heller finns :-)
    kram och trevlig fredag!

    SvaraRadera
  2. Ja du, knasiga drömmar har jag gott om! Mollysar dyker upp ibland, antar man är lite skadad, haha..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha, nej jag säljer inte och inte har jag lyckats knipa några sådana här heller! Lustigt hur hjärnan kan plocka ihop olika detaljer att göra drömmar av!!!
    Det ska bli så spännande när dessa börjar dyka upp så man kan få se dem på IRL-bilder! Jag är väldigt nyfiken på dessa!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gott jag inte är den enda som drömmer om Odd Molly. Konstigt hur huvudet fungerar.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hihi.. jag får väl tacka för äran att öppna ditt efterlängtade paket! *krama*

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina