onsdag 23 februari 2011

Min första!


Då har jag oxå trillat dit! Första Chill Norway är inhandlad. Läser på fusklappen, där står det att den heter Maui singlet. När jag köpte och ända till nu trodde jag den var mörkgrå. Men på lappen står det till min förvåning, brown. Frågar grabbarna och de tycker den är brun, så jag har väl fel på ögonen ;-)


Jag fotade i morse, det blev lite mörka bilder :(
Men söt är den!


Hade jag haft ett jobb, framför någon dator eller så, hade jag tagit min Canna Cardigan. Men på mitt jobb finns det gott om kladdiga händer och snoriga näsor. Så det blev en gammal kofta



Gabriel sitter i sin säng och fotar mamma. Han säger; Var inte orolig hjärtat syns!!


Jag och Tobias var på utvecklingssamtal nu i eftermiddags och då åkte Canna cardigan på!!
Då ska jag göra en bloggonad!!

Kram♥♥

8 kommentarer:

  1. Vad gullig han är som tänker på att hjärtat ska synas!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååå vad fint med Chillen och Canna cardigan. Den combon måsta jag spana närmare på :-) Superfint verkligen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Väldans fin!!! Och en lyckad kombo!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefint och snyggt med koftorna till.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Nu är du fast i ChillN-träsket min vän! :) Kanonsnygg kombo!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Haha, tror du att du blir beroende?
    Kram

    SvaraRadera
  7. Superfin kombination - CN är SÅ fina och jag tycker personligen (har visserligen bara en tunika därifrån så jag kanske inte ska uttala mig alltför mkt) att kvaliteten är mkt bättre än OM. Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina