tisdag 18 januari 2011

4a provar plagg från spring!!

Berberis blouse är jättesöt på produktbilden, men verkligheten något helt annat på mig. Odd Molly har snålat en hel del med tyget. Jag har inte en chans att stänga 4an :( 


Provar Ka-ching wrap, näe wrap är inte fint på mig. Boobisarna blir hur stora som hellst. Men jag älskar färgen!!

Här provar jag en ljusblå New jersey dress. En väldigt enkel klänning och på ryggen två nakna damer, funkar inte att ha ens på jobbet, vad ska barnen (på jobbet) säga?? Klänningen känns som ett nattlinne!

Detta kan jag INTE gå omkring med på ryggen.

Super singel top är även den enkel och säker fin på någon annan, men inte på mig. En fågel finns på ryggen på den!


Ka-ching pocket dress, så jättefin men funkar INTE på mig heller, den visar allt, varenda valk!!  Jag brukar inte ha problem med ärmarna, men hej å hå vad den satt slim även där!!

 Det var inte så mycket dom hade fått in. Det låg lite enkla linnen och toppar oxå som jag inte orkade prova. Jag provade en LK, och den satt som den brukar, alltså sådär på mig :(  Vad billigt det blev!! Plaggen var inte gjorda för mig och mitt bubbel ;-)

Ska bli kul att se när Katinka provar. He, he!!

Kraaam

14 kommentarer:

  1. Tack för en kanonprovning! Har haft mina misstankar om de där plaggen och det var bra att få de bekräftade. Wrapen trivs jag i och för sig i, men de andra ser som du säger ganska "enkla" ut, och nej det trycket på ryggen skulle jag inte heller kunna ha på jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker tunikan med pinupperna är söt, men jag kan inte hellre ha den på jobbet. Gubbarna på kommunen skulle döööö...

    Den översta blusen har jag inte ens sett förut, så söt den var på produktbilden men snålt med tyget - minst sagt!

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  3. Snålat med tyget! Klockren kommentar! Visst skiljer det mycket på storlekarna. Man vet aldrig vad som funkar eller inte. Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack för provningen! Allid annorlunda i verkligenheter...Kram

    SvaraRadera
  5. Så trist att inget passade dig riktigt... Men då får du spara dina pengar till de riktiga godingarna!!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Takk for prøvingen.
    Jeg syns du var fin i wrapen!
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  7. Tack för provningen!
    Ja man kan bli lite sur när kläderna inte stämmer överens med förväntningarna! Tur det kommer mer..
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tack bästa du för en bra provning.
    Näe, så är det - kläderna funkar inte alltid på alla och wraparna sitter inte alltid bra på kvinnor med större än b-kupa, de har en förmåga att framhäva mer än dölja.
    Härligt med provning med öppna ögon - är säker på att det kommer dyka upp nya sköna modeller som kommer att funka.

    SvaraRadera
  9. Synd att de inte passade. Men jag måste säga att du var jättefin i den röda wrapen, du klär i glada färger! Och jag håller med föregående talare att då kan du ju lägga pengarna på godbitarna i stället.
    kramar och gonatt!

    SvaraRadera
  10. Det ser ut att bli en billig vår för oss 4or ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Tycker också att du var jätte-fin i wrapen :-)

    Är själv en storlek 4 och ett bra tips är de linnen/underklänningar från Provrummet som heter Shapewear (eller nåt liknande...)
    Använder dom framförallt under tunikor och klänningar.
    /Anette

    SvaraRadera
  12. Synd att det inte blev något napp, men det kommer säkert annat i de andra släppen som får flytta hem till dig. :)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej,
    hur är färgen på Ka-ching pocket dress? den ser att vara brungrå. På produktbilden är den mera gammalrosabrun tycker jag,

    Kram

    SvaraRadera
  14. Anonym, jag tycker den är sandfärgad.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina