söndag 6 februari 2011

LÄNGTAR!

Lägger ut lite goa härliga sommarbilder. Åhh, vad jag längtar till vår och sommaren.
Var ute i trädgården och städade lite. Mossa hade flygt all värdens väg. Bort med granris och minigranar som bara barrar. Det hade blåst ner hur mycket grenar som helst, det var bara att plocka. När jag kom in upptäcket jag att jag höll på att koka risgrynsgröt. Jag är en fena på att hålla på med en massa saker samtidigt ;-) Om ni undrar så blev gröten bra, trots jag var ute en sväng!!

Titta och njut!!














Kramar♥♥

6 kommentarer:

  1. Ja det finns hopp om värme.
    En rosa Tootsie kanske lockar?

    http://www.fashion-secrets.com/product_info.php?info=p298_834-Tootsie-Coat-blush.html/K

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Våren är sååååå välkommen när den behagar komma!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder!
    Parasollet påminner väl väldigt om "Karinklänningen" som kommer nu?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihihi vad rolig du är - tur att gröten höll sig i kastrullen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jo jag trivs om du tänkte på jobbet, men det är pappas sjukdom och avståndet emellan oss som tär och gör mig sliten.

    Vikten har nog inte så mycket med det att göra utan mer att jag vill må bra och slippa medicinera med blodtryket och hjärtat.

    Därav ska jag försöka gå ner det jag gått upp. Inte på grund av att jag vill vara smal utan att jag vill må bra.

    Du får skicka våren åt norr om du ser till den :0)

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  6. Ha-ha du tror väl jag är galen? Läste "sliten" och du hade skrivit "liten"!! Men oj, jag ser mig inte som liten själv...bara sliten ;0)

    ~Ingrid

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina