onsdag 9 februari 2011

Typiskt mig ;-)

Jag log gott åt ett mail jag fick idag. Förra veckan hade vi har ett såntdär såkallat saftlotteri på jobbet. Jag hade faktiskt tur att vinna andra vinst, med 2 flaskor vin. Jo, mailet, fniss, min jobbarkompis skrev att hon blev förvånad i lördagskväll, när hon skulle hälla upp en flaska rödvin, så luktade den lite konstigt, vad var det??  Jo, det var jordgubbssaft. Skriver ett svar på mailet, med lite fniss och typ är det någon som har tagit jordgubbsaft, hi,hi. När jag insåg att det är nog JAG. Slänger bort mailet jag börjat skriva. Typiskt mig!! Det är nog jag som råkade ta saften, hur såg faskan ut?? Som tur var hade hon mer flaskor ;-)





Dagens är Cupcake longtop, Cupcake tankett och Alpaca mix cardigan. Gamla beprövade godingar.

Kram Christina♥♥

5 kommentarer:

  1. Haha, vad snopet! Fina koftan idag, ser jag :o)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gamla godingar är sällan att förakta :)
    Och jordgubbsaft i all ära, det kan var nog så gott men får jag välja så tar jag nog ett glas vin ;)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha som det kan gå. Lätt att ta fel flaska till lotteriet, he he. Snopet för din kollega som var sugen på vin...

    Rosetter och spetsar, I love!

    Kram K

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Shit happens;) Jag skulle nog föredra saften framför rödtjut faktist! Kram

    SvaraRadera
  5. Ha,ha - men jordgubbsaft är inte så dumt det heller!
    Det var hos dig jag såg Cream-leggingsen först - annars hade jag nog inte fått för mig att köpa dem :-) Om jag får fatt i en produktbild så hojtar jag
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina