tisdag 15 februari 2011

Åker till Göteborg!

För det första måste jag tacka för alla goa kommentarer jag fick igår!!!! Det är extra kul med er nya som kommenterar hos mig, ni är så välkomna!! Har nog aldrig lyckat att få till 4a inlägg på en och samma dag. Men det hände ju en hel del hos mig igår. Men nu kommer det vara tyst på Mollymera under dagen. Jag och grabbarna ska åka till Göteborg och titta på bio. Vi har inte riktigt bestämt vilken film det blir. Vi ska väl gå lite i affärer oxå  Om jag kan prova lite mer Mollysar så gör jag det. Vi får hoppas att det blir en liten provning ikväll oxå!


En Coolwool dag!!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Så fin och färgglad.
    Ha det så kul i Götet.

    SvaraRadera
  2. Så fin du är i Coolwoolen. Behövs en kylig dag som denna och färgen piggar också upp.

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina