söndag 20 februari 2011

Flashar Göteborgsfynden!


Efter att jag läst på Katinka och Sannis bloggar om Canna Cardigan, bestämde jag att jag ska åka in till Göteborg för att prova och köpa den. När jag kom in på Milk & Honey hade de ingen 4a, i dark rose, utan jag tog med mig denna 3an in och en grå 4a att jämföra med. Tyckte att 3an skulle funka på mig. Jag ville kolla runt så inte 4an hängde i någon annan butik och väntade. Men ingen butik i stan som jag var i hade tagit in denna koftan. 


Ester Elenora sjalarna hade kommit in hos Raglady, så det var bara att norpa en vit. Som jag hade bestämt mig för innan. Spetsen är oblekt och sjalen är vit.



Många bilder på sjalen men, det är så roligt att fota ;-)



Närbild på guldtrådarna som skymtar igenom. Det är fint, jag lovar!!


Mina strumpor igen! Helle skrev i en kommentar att jag kunde vränga hela strumpan och sen vika ner kanten. Jättebra förslag tycker jag.


Jag har fått 2 nya följare idag jätteroligt, välkomna!!!!

Nu ska vi på bio, Åsa-Nisse!

Återkommer med outfiten lite senare!!

Kramis

5 kommentarer:

  1. Åh, så du har oxå köpt canna i rosa!! Det ska bli så kul att få se den IRL. Jag har beställt både en 3a och en 4a från Factory eftersom jag var osäker på stroleken och jag är ju ganska lång (180cm).... Så får jag bara lämna tillbaka den jag inte ska ha...
    Kan du inte ta på den så vi får se den på??

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Oh den är så himla fin, spännade att se när jag får min.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  3. Den koftan och färgen är superfin! Nu blev jag sugen på en sån...Kram

    SvaraRadera
  4. Du vann Odd Molly-reflexen hos mig! GRATTIS!
    Maila mig din adress på oddjosanne@gmail.com så postar jag den till dig så fort jag kan. KRAM!

    SvaraRadera
  5. Hi hi, inser att jag har precis samma plagg i min garderob numera! Älskar sjalen och koftan är på väg. Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina