söndag 20 februari 2011

Canna cardigan på bio!





Låter bilderna tala för sig själva! Den ser lite rolig ur oknuten. Koftan är rätt så kort, även på mig som bara är 162cm. Den är redan en favorit. Knytbandet är mörklila om någon undrar, själv trodde jag den var mörkgråa.
Vi har varit och kollat på Åsa-Nisse, den var jättekul och jag skrattade massor!


Titta vilken fin reflex jag vann inne hos Josanne!!  Man skulle gissa vad hon hade köpt och jag gissade de rätt på bägge plaggen. Jabba dabba doooooo!!!!

Kramkram!!!

5 kommentarer:

  1. Åh så fin den var på!! Nu blir det spännande och se vilken storlek jag behöver med tanke på längden...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Koftan är superfin! Ska nog ta och prova en.....Kram!

    SvaraRadera
  3. O det där var du jättesnygg i! Koftan är ju superfin! Härligt att se alla dina kombinationer och EE sjalen var så snygg med!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Rigtig fin den er til dig :).
    Hvilken str. er den lyse inden under ?? - syntes den ser længere ud end den i str. 4 jeg selv har.
    Skal jeg skrive på engelsk ??.

    /Helle

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅhh vad snyggt! Jag har kört med precis samma kombo (Canna och Ester Elenora sjal) hela vecka och stormtrivs!! Kolla in bilderna på
    http://ellespinkbubble.blogspot.com/
    Snart kommer bilder på vad jag hittade på OM outleten häromdagen!!!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina