fredag 18 februari 2011

Här är hon, Wilma mankiller!



När jag kom hem, insåg jag att kameran som jag brukar ha, är på slalomresa i Isaberg, Hestra med grabbarna. Då tog jag fram min kamera som jag inte gillar, den tar jämt så suddiga bilder. Pratade med grabbarna och de hade inte med sig kameran. Gissa var den låg, i min handväska!! Jag har fotat om bilderna. Spegeln är rätt smutsig, får ta det någon dag. När jag tog fram koftan ur påsen, körde jag näsan i den och drog in. Den luktade ingenting, inte en gnutta Mollydoft, snyft.
Älskar att köra ner händerna i fickorna, på denna. Fast jag har 4an är ärmarna lagom långa till mig. Skönt att slippa sy upp dem som jag brukar göra på mina Lovely Knit.


I luvan är det inget lurv ;-) Utan samma stickning som mina Samallville bloomers har. Jag är jättenöjd med mitt impulsköp!!!!


Hittade ingen produktbild, men denna fina bild hittade jag.

Nu snart blir det besiktning av bilen, sen Göteborg.

Kramar

5 kommentarer:

  1. Finaste färgen tycker jag. Bra val.
    Sen undrar jag ju varför man skickat alla koftor med fransar till Stockholm och dem utan till Västkusten?
    Why???

    SvaraRadera
  2. Jösses vad snygg hon är den där Wilma!! Stönar o stånkar..vill också ut o prova..buuu.
    Tack för alla du visar o grattis till ditt superfina spontan-köp!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow vilken goding. Ska se till att lägga vantarna på en nuuuuuu :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den ser jättesöt ut med sina milda goa färger och finstickningen i luvan!

    Trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Men nu när jag ändå är här och stör.. hur ser den ut om du har den oknäppt? Får jag be om det? *vippar på ögonfransarna*

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina