fredag 11 februari 2011

Jag provar..


om det funkar att fota i spegeln i skutdörrsgarderoben som vi har i hallen i sutterängen. Det är mörkt i hallen, enda fönstret är i ytterdörren. Tog linnet Sleve less tank och min enda velour Velvet cotton tunic, oj vad jag fusktittar, kan inte alls hålla alla namn i huvudet. Jag har flera "velourisar" som jag skulle vilja ha, väntar på att någon ska dyka upp på Tradera. Det ska vara rätt färg och rätt storlek, hmm hm, väntar och väntar ;-)


Tog de beiga mameluckerna från Joy, det var ju på Faith jag köpte dem, jag tog M på mina. Vill inte att de ska vara förstora i midjan. Just där vill jag inte ha för mycket tyg.



Ska strax åka iväg! Luftade Nylon Parker i powder och Huggly scarf i grey.



Så skönt att jag fixade tre dagar med bara vikarier, pust!! Nu har jag fyra dagars ledighet och barnen har sportlov!!

Kramar till er alla!!

3 kommentarer:

  1. Jättefint! Mammeluckerna har jag inte sett innan - är det något som finns i butik nu?
    Ska lägga ut min velvet cotton tunic i lila, storlek 4 på Tradera - hojta om du är intresserad!
    Ha en fin fredgskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Nadia - jättefint och vilka vackra mamelucker! Måste titta på Joy i morgon!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nadia, japp de finns i butik nu!! Det finns två modeller, dessa var de som var lite dyrare och helt klart de finaste, med spets längst ner.
    Jag verkligen älskar färgen på din Velvet cotton tunic, men köper jag velour nummer två ska jag nog ha den från en annan kollektion.
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina